ברק סרי: "מאמין שגנץ מתחרט על החיבור עם סער"

    אייל ראובן No Comments on ברק סרי: "מאמין שגנץ מתחרט על החיבור עם סער"

    היועץ האסטרטגי ברק סרי במהדורת סוף השבוע: "גם עכשיו המחנה הממלכתי כבר על 11-12 מנדטים. הם יכולים לגמור עם חד ספרתי. זה אומר שחברים בסיעה של גנץ ועבדו והיו לויאליים ומאוד נאמנים לו יכולים למצוא את עצמם מחוץ לכנסת"

    16:08
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בעקבות המלחמה: מעל אלף משפחות נוספו למעגל השכול

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי ברק סרי שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), והתייחס למצבה של מפלגת המחנה הממלכתי. "מי שעשו את עסקת חייהם זה גדעון סער ואלקין. הם דשדשו סביב אחוז החסימה ואין ספק שלא היו עוברים. לאחר מכן אין שום הפתעה בזה שאיזנקוט לא הביא שום דבר, לא מהגוש השני וגם לא על חשבון לפיד".

    הוא הוסיף: "יש שם חכ"ים טובים, כמו גינזבורג למשל והם מאוד ממורמים כי גם סער הביא איתו אנשים, גם איזנקוט. אלה אנשים שהלכו עם גנץ דרך ארוכה. גם עכשיו הם כבר על 11-12 מנדטים. הם יכולים לגמור עם חד ספרתי. זה אומר שחברים בסיעה של גנץ ועבדו והיו לויאליים ומאוד נאמנים לו יכולים למצוא את עצמם מחוץ לכנסת".

    "אני לא רואה את גנץ מפרק את זה", מדגיש סרי. "אף שאני מאמין שבתוך תוכו הוא מתחרט".

    לאחר מכן הוא התייחס להתנערות אנשי עוצמה יהודית מבן גביר: "יש תזה שאומרת שהכל מבוים כדי להקל על נתניהו. אין לי סימוכין לזה אבל לא הייתי שולל מכיוון שאני מכיר את כל התרגילים. אני מאלה שחושבים שבן גביר לבד היה מביא לא מעט מנדטים, על חשבון הליכוד".



    0 תגובות